reede, 16. märts 2007

jah, mul ei ole midagi tarka kirjutada, aga messengeri ei ole

que mierda! messenger ei lahe toole:( isegi webmessenger torgub. mida ma siin nyyd pihta hakkan, film algab ju alles kell kaheksa! viimane lynchi teos. jargmisel nadalal kino puhkab ja ylejargmisel reedel on boogie nights;) hakkasin praegu motlema, et mida ma ohtutega jargmisel nadalal siis teen, aga kool ju hakkab! st viimaks algavad ka meil avega toelised loengud, reedel vist isegi kell kaheksa hommikul. see saab lobus olema, sest siiani olen keskmiselt kella lounani maganud. ja loengud on ju veel hispaania keeles, karta on, et entiendo nada. igaljuhul saab ponev olema. eksameid ilmselt niikuinii teha ei saa, sest need ju algavad alles juuni keskel. selleks ajaks oleme kenasti kodus juba. muide, filmide eest pidi ka punkte saama. viis filmi ja 1.5 punkti. ma ei kujuta ainult ette, mismoodi nad kontrollivad, et olen need viis filmi ka pariselt ara vaadanud...

leidsin eelmisel reedel yhe laheda klubi siin. meenutab natuke nagu rock cafed tallinnas, pisut vaiksem kyll (à-ga, vaikne ta ei ole;). isegi HIM'i lasti. sinna peab kindlasti veel minema. tore nimi tal - paranimfo...voi paraninfo voi midagi sellist. tore vaheldus olid need karvased seal, sest linnapildis naeb ainult ylitrendikaid noori. trendikas on hetkel las palmases kukekad retuusid, poolde tagumikku ulatuv triibuline (kohustuslik!) t-sargi moodi asi, kuldsed voi hobedased ballettisussid (et siis sellised madalad, ymara ninaga), sama varvi kott ja lai voo. sellised on KOIK kohalikud chicad. poistel on mullet , triibuline (!) dressikas. eriti trendikatel on ka kuldsed tossud. lisaks on moekas korvarongad. tydrikitel suuremad ja poistel vaiksemad. ja poistel ei ole lihtsalt mingid vaiksed rongad voi tapid, vaid ka nt kivikestega jne. ysna peale siia saabumist ostsin suure hurraaga korvarongad, sellised mustad onyxist ja suur oli mu pettumus, et selliseid kannavad siin mehed. eks need ootavad siis eestit, sinna see mood loodetavasti ei joua. kui jouab, siis kingin mardile:D ja uued amblikuga korvarongad sain ka, samuti mustad. aga suur oli mu pettumus, kui kodus avastasin, et kahe ambliku asemel oli yks. kuskil teel minu ja myyja vahel laks teine ilmselt kaduma:(

3 kommentaari:

liisu ütles ...

oih, kustutasin koik lingid piltidele ja videodele ara...
vabandame tehniliste viperuste parast ja loodame uue nadala alguseks esile kerkinud probleemid korvaldada

Anonüümne ütles ...

Tehnilised viperuse. Hansapangal oli siin ükspäev kogu netisüsteem maas poolteist tundi - nemad heastavad selle klientidele sellega, et lubavad kõik internetimaksed (kohalikud Eesti kroonides) kuni 25 märtsini tasuta teha - mis teie lubate oma kundedele, kes käivad teie lehte vaatamas ja avastavad et pole pilte?

liisu ütles ...

Me lubame ka teil tasuta makseid teha hanzanetis :D