neljapäev, 24. mai 2007

et ma nyyd siis làhengi...kohe tàna ja pàriselt...ja làhengi. eile oli tore pidu ja nyyd me voy. imelik. nos vemos en tartu!...o no.

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

mine, mine
või õigemini tule, tule :D

Anonüümne ütles ...

nüüd mennengi. kell on 3...eesti aja järgi. heidan ehk veel viimase pilgu las palmasele ja korjan kinga sisse liiva

Unknown ütles ...

Ja kus sa meil siis pesitsed, pole sind Tartu vahel üldsegi kohtand?
Oled ikka kindel, et tagasi jõudsid?
Oled sa ikka Tartus?

Anonüümne ütles ...

olen enam-vähem kindel, et tartus olen...

Unknown ütles ...

No aga ikkagi, kus sa kurat meil siis pesitsed?
Tartu ei ole ju nii suur linn, et me ei kohtuks - või on?
Olen küll naisterahvaid vaatand, kes tänaval vastu jalutavad, keegi ei meenuta sind.
OK, seda tean kindlasti, et reedel me ei kohtu, ma lasen sel päeval väga vara jalga mere pääle :D