pühapäev, 27. mai 2007

päriselt ka

Ise ka veel ei usu, aga sai ära tehtud. Täna käisin esimest korda sukeldumas :D 20 mintsa enne minekut ütles Javi msnis, et nad lähevad sukelduma, et kas ma ei tahaks kaasa minna. Mis seal siis enam, ammu juba tahtsin proovida. Seltskond oli sama, kes asaderolgi, nii et suht mõnus.

Sõitsime Agaete lähedale looduslikesse basseinidesse. Need on umbes 3 m sügavused ja vesi on seal suhteliselt jahe. Aga palju erinevaid kalu ja muid molloskeid on seal külluses.
Varustus oli Yeray poolt. Tema töötab mingisuguses merega seotud kohas. Täpselt ei mäleta :). Igatahes meil oli kaks ballooni ja siis hunnik muid asju ka.
Yeray hirmutas meid alguses päris ära, et seda võib juhtuda ja seda ka ja seda ka veel ja hingama peab nii ja kui see juhtub siis tee seda jne. Natuke hirmutav oli ikka küll. Aga
õnneks polnud mina ainuke, kes esimest korda sukelduma läks. Alustas Javi.
Siis pani oma oskused proovile Samu ja tema oli nagu tõeline kala, sai kohe kõigega hakkama.
Siis tuli Sami kord. Temal just kõige paremini ei läinud, aga noh natuke sai vees sulistada küll.
Ja siis lõpuks mina ka. Ja esimese korra kohta läks ikka päris hästi. Yeray ütles veel pärast, et ma olen natuke hull. Olin vees ja vee all kaume kui teised, külma ma ei kartnud ja sulistasin mõnuga.

Igatahes, mina olin päevaga väga rahul, kuigi lõpuks hakkas külm :). Aga igasugust kraami tõin ka põhjast üles ja võtsin kaasa.
Javi, Sami, Samu, Yeray - !Gracias!

Kommentaare ei ole: