teisipäev, 24. aprill 2007

kolmas päev (22.04)

Hommikul kell 9 üles ja hommikusöögile. Peale seda pakkisime oma kompsud kokku ja viisime võtme ära ja üllatus üllatus, olime jälle esimesed.
Kella 11.00 või umbes sellel kellaajal (järjekordselt polnud mõni inimene kella vaadanud) algas sõit Loro parki. Seda olime me Teide kõrval kõige rohkem oodanud. Ja tasus ära ka - 6 tundi meeletuid seiklusi :D
Loro Park – botaanikaaed, loomaaed ja tsirkus. Kõige populaarsem koht Tenerifel on 1972 a. avatud Loro park, asudes saare põhjaosas, kõige vanemas kuurordis Puerto de la Cruzis. Loodusala pindala on 135 000 m2. Parki külastavad pea kõik turistid. Loro parki nimetatakse sageli ka papagoide pargiks – just siin on enam kui 340 liiki neid eredavärvilisi linde (kokku enam kui 3500 isendit). See on kõige suurem papagoide kollektsioon maailmas. Pargis korraldatakse nende lindudega etendusi, kus nad dresseerituina loevad, arvutavad ja teevad huvitavaid trikke.
Pargi tõmbenumbriks on hiigelsuur klaastunneliga akvaarium, kus teispool klaasi külastaja vahetus läheduses, ujuvad haid.
Pargis töötavad ka maailma suurim pingvinaarium ja delfinaarium ja Orca Loro (mõõkvaalanaarium? :P). Kus toimuvad dresseeritud delfiinide, merilõvide ja mõõkvaalade etendused. Kõik loomad osalevad etendustel sellise innuga, nagu nad ise ka tunneksid sellest rõõmu. Eriti meeldis meile merilõvide etendus, sest nad olid nii elavad ja rõõmsad ning sõbralikud ja tegid kõike suure innuga.
Tohutusse akvaariumisse on kogutud umbes 15 000 mereelukat kogu maailmast ja umbes 40 koralliliiki.
Vohava troopilise taimestiku keskel elavad 6 gorillat. Mõned aastad tagasi toodi nad siia erinevatest Euroopa loomaaedadest, sest seal ei suutnud nad kohaneda. Siin tunnevad gorillad ennast suurepäraselt.
Pargis on ka tohutu hulk eksootilisi taimi, kaktuseid ja palme. Troopilise taimestiku varjus võib näha vees pikutavaid krokodille, kalu püüdvaid pelikane ja puudel hüppavaid šimpanse.

Tänu Tuulile, kes pani kohe alguses plaani paika, et mida ja mis järjekorras vaatama läheme, saime kõik showd ja tähtsamad asjad vaadatud.
Ja Kinderlanidas (lastemaailm) käisime ka delfiinidega sõitmas. Tegelikult oli nii, et sinna said kuni 100 cm pikkused lapsed. Aga meie Tuuliga tahtsime ka sõita ja mõned pikemad inimesed ka sõitsid, niisiis hakkasime münti masinasse pistma, kui tuli onu ja viis mu "joonlaua" juurde, vaatas ja vaatas, ja mitte kuidagi ei anna 100 cm välja. Aga lõpuks ikkagi saime sõita :D

Vahepeal sõime lõunat ka. Meile oli reserveeritud osa ühest restoranist. Alustuseks oli supp, mille kohta ütles üks itaalia possi, et "es fatal para italianos" - itaallastele on see surmav. Teiseks roaks oli šašlõkk, fooliumis kartul ja mingi punane juurvilja püree moodi asi.

Peale 6 tundi, otsustasime, et kui me suureks saame, siis hakkame ka merilõvisid, delfiine ja mõõkvaalu treenima ja tuleme Loro parki tööle, sest meile nii meelidisid need showd :D

Pargist bussi ja sõit sadamasse, kus ootasime tund aega praami, siis tund aega sõitu kodusadamasse Gran Canarial ja veel 50 minutit sõitu Las Palmasesse. 5 minutit jalutuskäiku calle Montevideole ka olimegi kodus.