pühapäev, 15. aprill 2007


vot selline kuulutus on obelisco teadetetahvlil. kahju, et ainult kuu aega liiga hilja silm sellele peale sattus. Eesti pandipakendi märk ja nüüd see...
Aga üldiselt olen praegu täitsa üksi kodus. itaallased on endiselt itaalias, ave on arguineguinis nädalavahetusel. mulle endiselt ei meeldi üksi kodus olla, kuid ei saa salata, et vahelduse mõttes meeldiv. eile vaatasin kill bill 2 ära. ja vann. teist korda seda üritust ilmselt korrata ei suuda. kork ei pidanud vett, aga nupukas nagu ma olen, panin soki tihendiks...ideaalne veepidamine! siis selgus, et boiler on liiga tilluke, et see suudaks tervet vanni korraga sooja veega täita...no tegelikult eelnes sellele avastus, et meil üldse on boiler! köögis, kraanikausi kõrval, mille torude külge on meil kõik köögirätikud riputatud...ja eile nägin ma esimest korda seda. vahel suudan ma isegi ennast üllatada:S enihuu, vanni täitmiseks kulus oma kaks tundi (poolteist minutit boileri vett ja siis pool tundi uue vee soojenemise ootamist). peale kõiki neid läbielamisi kulus soe (vesi kippus ju vahepeal ära jahtuma) vann kuhjaga ära.
täna oli päeval õnneks külaline. tema oli oma raamatu taga ja õppis ning mina olin arvuti taga ja üritasin oma lõpukaga miskit pihta hakata. natuke õnnestus ka. ja kui aus olla, siis isegi praegu veel tegin seda. võiksin lõputult rääkida raskustest, kuidas saada sobivaid artikleid, kuidas neist just see kõige vajalikum välja lugeda ja siis avastada, et tegelikult ei ole neil sinu tööga miskit seost, siis süüa tahvel sokolaadi ja otsast peale alustada. kuid kui selle kõrvale ampsata viimased suutäied tiramisut ja head muusikat kuulata, siis ei tundugi see nii kole. pealegi on töö esitamiseni ju veel kuu aega aega...
muideks, meil on siin ka kevad. kõik õitseb ja hästi värviliselt! meie kollase kiriku kõrval õitsevad seni veel tuvastamata puud, mis lõhnavad nagu sirel:)

1 kommentaar:

MadeInCanarias ütles ...

Varsti sa poel enam üksi, tulen natuke enne 20.00 arvatavasti :D

Hakkas siis minu vanni jaoks ka vett soojendama :P